sâmbătă, 25 iunie 2011

Tort cu crema de lamaie, cirese amare si jeleu de menta



reteta aici

12 comentarii:

  1. Super bun trebuie sa fie Danutza.Da i-a zi ,ai dat spargerea undeva la un camp cu menta?pupiciiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  2. nadina, multumesc....am dat spargerea la vecina in gradina..ca eu mi-am pus si cand incepuse si ea sa creasca,am chemat pe cineva sa ma ajute sa curat gradina de burieni...si mi-a curatat si menta :((...acum astept sa vad daca mai da sau trebuie sa pun iar.......
    te pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  3. antonia, multumesc mult.
    te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  4. licuta, multumesc tare mult.
    te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce nebunie de arome ! musai trebuie sa fac siropul ala de menta !

    RăspundețiȘtergere
  6. uau...super fain..si ce verde misto..bravo, bravo, bravo

    RăspundețiȘtergere
  7. Pusik.. de cand tot zic sa fac jeleu.. si tot nu-mi fac timp .. dar tare-mi place! am mai papat o portie de tort ;)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca este fff bun si aromat !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata delicios si ff exotic!!!! Felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca este foarte racoros, pare apetisant. Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere