miercuri, 23 noiembrie 2011

Torturi noi (2)

Tort trenulet



Tort cu ciocolata de casa

19 comentarii:

  1. Ce bine arata toate ! Cred ca au fost super bune! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. toate sunt foarte dragute.esti talentata rau.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. bine ai revenit ! vad ca nu ai stat degeaba!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoase torturile tale! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. vA MULTUMESC FRUMOS PENTRU APRECIERI :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumoase sint... Daca eram mai aproape de tine, veneam sa iau lectii...
    Iti doresc ca noul sa te intimpine cu sanatate, bucurii, impliniri si multa fericire alaturi de cei dragi !
    La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana iti urez si eu un an cat mai frumos! ... cu multe retete si modele de torturi :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Anul 2012 cu bucurii si impliniri alaturi de cei dragi. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna. Am un premiu pe blog, trebuie sa raspunzi la 3 intrebari, nu stiu de ce se numeste premiu :P
    Mi-ar placea sa stiu sa decorez si eu asa frumos
    http://strumfa-bucatareste.blogspot.com/2012/01/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc mult pentru premiu, l-am mai primit odata, o sa te adaug in postarea mea..postarea o gasesti aici http://pusikmea.blogspot.com/2012/01/premiu-de-la-diamar-bucatraia-galbena.html?showComment=1326803122028#c1101712768588468686 te pup dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Apetisante tortuletele tale. La cat mai multe si bune!

    RăspundețiȘtergere
  12. Apetisante tortuletele tale. La cat mai multe si bune!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase!
    Un premiu te asteapta la mine, ti-l ofer cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. O multime de tortulete minunate! Idei excelente pentru zile festive. Felicitari pentru indemanare si rabdare! Te pup!

    RăspundețiȘtergere